سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بازگرداندن خشم با بردباری، نتیجه دانش است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
مصوبات پاییز 88 ، مصوبات فصل بهار 88 ، اخبار ایران وجهان ، مصوبات زمستان 88 ، مصوبات تابستان 88 ، برنامه ریزی شهری ، حقوق شهروندی ، شهروندمداری ، امام(ره)وجماران ، مصوبات زمستان 88 ، ورزش ، مدیریت شهری ، شهر الکترونیک ، شهرسازی ، تاریخچه شهر نظرآباد ، اخبار شهرستان نظرآباد ، اخبار فرهنگی ، عکس ، هویت فرهنگی ، نوذرپور ، اخبار فرهنگی نظرآباد ، اخبار نظرآباد ، شوراها ، دغدغه ایثارگران ، انرژی پاک ، پیامها ونظرات شهروندان ، اخبار ورزش نظرآباد ، اخبار شورا ، اخبار شهرداری ، مطهری ، میرزا عبدالله مقدم ، ماه مبارک رمضان ، فرهنگی ، فرهنگی اجتمایی ، مشروطیت ، مشکلات شوراها ، مدیریت فرهنگی ، مراحل اخذ پروانه ساختمانی ، مصوبات پاییز88 ، قوه قضاییه ، کارخانه مقدم ، کروبی ، گردش کار ، مبلمان شهری ، مجلس ، علمی ، منشور اخلاقی کارکنان شهرداری نظرآباد ، موسوی ، نورپردازی ، هاشمی رفسنجانی ، مصوبات سال 89 ، مصوبات قصل بهار 88 ، اجتماعی وفرهنگی ، اخبار اجتماعی نظرآباد ، اخبار اجتمایی ، انجمن حجتیه ، امام (ره)وجماران ، امام خمینی ، امام مهربانی ، امام(ره) وجماران ، پیام شهروندان ، تاریخچه نظرآباد ، تپه ازبکی ، خاتمی ، رخسار قرآن ، صدور پروانه ، طالقان ، طرح جامع شهر نظرآباد ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :27
کل بازدید :225089
تعداد کل یاداشته ها : 386
103/1/10
12:9 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالرسول عباسی[0]

خبر مایه
در گزارشی به 10 حقیقت درباره مغز انسان که شاید بسیاری آنها را ندانید پرداخته و تفاوتهای مغز انسانهای گذشته و مدرن، زنان و مردان را مورد بررسی قرار داده ایم.

طی تاریخ مغز انسان در نادیده گرفته شدن خود نقش بسیار خوبی را ایفا کرده است. تمامی انسانها از مصریان باستان گرفته تا ارسطو اهمیت چندانی به نقش ماده مرموزی که میان دو گوش انسان قرار گفته است نداده اند. ادامه مطلب...
  
  


بوسه بر آب/ شکار بی نظیر یک عکاس انگلیسی

لمون پرس- مارک هانکاکس، یک لحظه باور نکردنی را شکار کرده است. یک مرغ عشق آنقدر به تصویر خود در آب زل می زند که سرانجام شیفته آن می شود.

روزنامه دیلی تلگراف نوشته است که او برای گرفتن این عکس یک ماه تمام در نقطه مقابل این منطقه که محل گذر مرغان نغمه سری از این جنس است به کمین نشسته تا سرانجام به این تصاویر دست پیدا کرده است.

عکاس ابتدا فکر کرده است که مرغ نغمه سر قصد دارد آب بنوشد اما متوجه می شود که او مجذوب انعکاس تصویر خود در آب شده و زمانی متوجه می شود که مرغ دیگری در کار نیست که منقار او تصویر ثابت منقوش در آب را می شکند.

مرغ نغمه سر
مرغان نغمه سر انگلیسی از جمله معدود مرغان نغمه سری هستند که قدرت وارونه حرکت کردن و راه رفته از پایین به بالا بر روی درخت یا سطوح عمودی را دارند.


89/1/11::: 11:7 ص
نظر()
  
  

پدیده زیبا ولی خطرناک آذرخش یا برق ،نوعی تخلیه الکتریکی است که در اثر الکتریسته ساکن بین دو ابر و یا ابر و زمین ایجاد می‌شود.

پارسینه: پدیده زیبا ولی خطرناک آذرخش یا برق ،نوعی تخلیه الکتریکی است که در اثر الکتریسته ساکن بین دو ابر و یا ابر و زمین ایجاد می‌شود.

اما وقتی هنر و علم در هم بیامیزند،جذابیت بیشتری پیدا می کنند.
BERT HICKMAN با ایجاد این پدیده را در قطعات شفاف و صیقلی آکریلیک توانسته است،طرح ها و نقوش بسیار پیچیده و دائمی در عمق آن خلق کند.و به آن لقب انجماد رعد و برق داده است.
 

 

 ادامه مطلب...

  
  
انرژی نو- مهندس احمد آل یاسین *:
اکنون مدت‌هاست که برخی از کشورهای توسعه یافته و حتی در حال توسعه دریافته‌اند که محیط‌زیست اولویت اول است.

از همین رو، با ارج نهادن به دیدگاه‌های اندیشمندان و صاحب‌نظران عرصه محیط‌زیست تلاش می‌کنند از تخریب محیط‌زیست جلوگیری کنند. یکی از راهکارهای اساسی برای حفاظت محیط‌زیست استفاده از انرژی‌های نو است؛ راهکاری که می‌تواند افزون بر کاهش گازهای گلخانه‌ای، آسمانی آبی به‌دور از آلودگی را برای شهروندان به ارمغان آورد. آنچه در پی می‌آید مقاله‌ای است در همین زمینه که طی آن، انرژی‌های نو و روند شتابناک استحصال از آن در جهان از زوایای مختلف بررسی و تبیین شده است، با این امید که مسئولان کشور ما نیز پیش از آنکه دیر شود استفاده از این انرژی‌ها را به‌طور جدی در دستور کار قرار دهند.ادامه مطلب...

88/9/9::: 6:0 ع
نظر()
  
تحقیق‌و‌ تولید- همشهری‌آنلاین:
رقابت دهکده خورشیدی که در ایالت واشنگتن در حال برگزاری است با جذب ایده‌های سبز به منظور ساخت خانه‌های ایمن، راحت و خورشیدی می‌تواند اساس و مبنی خانه‌های مسکونی آینده جهان را که کمبود انرژی یکی از کوچکترین بحرانهای آن به شمار می‌رود تشکیل دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف جهان برای طراحی، ساخت و فعال سازی جذابترین، تاثیرگذارترین و تواناترین خانه خورشیدی با یکدیگر به رقابت پرداخته‌اند.ادامه مطلب...

88/9/9::: 5:58 ع
نظر()
  
نمی دونم این عکس کار خالق است یا ترفند مخلوق !

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


88/8/1::: 12:29 ص
نظر()
عکس ،