سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انسان مسلمان هدیه ای برتر از سخنی حکیمانه که خداوند بدان، هدایتش را افزون کند یا از نابودیش برهاند به برادرش نداده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
مصوبات پاییز 88 ، مصوبات فصل بهار 88 ، اخبار ایران وجهان ، مصوبات زمستان 88 ، مصوبات تابستان 88 ، برنامه ریزی شهری ، حقوق شهروندی ، شهروندمداری ، امام(ره)وجماران ، مصوبات زمستان 88 ، ورزش ، مدیریت شهری ، شهر الکترونیک ، شهرسازی ، تاریخچه شهر نظرآباد ، اخبار شهرستان نظرآباد ، اخبار فرهنگی ، عکس ، هویت فرهنگی ، نوذرپور ، اخبار فرهنگی نظرآباد ، اخبار نظرآباد ، شوراها ، دغدغه ایثارگران ، انرژی پاک ، پیامها ونظرات شهروندان ، اخبار ورزش نظرآباد ، اخبار شورا ، اخبار شهرداری ، مطهری ، میرزا عبدالله مقدم ، ماه مبارک رمضان ، فرهنگی ، فرهنگی اجتمایی ، مشروطیت ، مشکلات شوراها ، مدیریت فرهنگی ، مراحل اخذ پروانه ساختمانی ، مصوبات پاییز88 ، قوه قضاییه ، کارخانه مقدم ، کروبی ، گردش کار ، مبلمان شهری ، مجلس ، علمی ، منشور اخلاقی کارکنان شهرداری نظرآباد ، موسوی ، نورپردازی ، هاشمی رفسنجانی ، مصوبات سال 89 ، مصوبات قصل بهار 88 ، اجتماعی وفرهنگی ، اخبار اجتماعی نظرآباد ، اخبار اجتمایی ، انجمن حجتیه ، امام (ره)وجماران ، امام خمینی ، امام مهربانی ، امام(ره) وجماران ، پیام شهروندان ، تاریخچه نظرآباد ، تپه ازبکی ، خاتمی ، رخسار قرآن ، صدور پروانه ، طالقان ، طرح جامع شهر نظرآباد ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :119
بازدید دیروز :21
کل بازدید :225579
تعداد کل یاداشته ها : 386
103/2/8
8:17 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالرسول عباسی[0]

خبر مایه
حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی و مهندس میرحسین موسوی در نامه‌ای مشترک به آیات عظام و مراجع تقلید از آنان خواستند برای حفظ آبروی اسلام و روحانیت وارد صحنه شده و با افرادی که در لباس روحانیت به‌صورت آشکار و بی‌پروا قصد خدشه‌دار نمودن چهره اسلام و روحانیت را دارند برخورد کنند

آفتاب:

مهدی کروبی و میرحسین موسوی در نامه‌ای مشترک به آیات عظام و مراجع تقلید از آنان خواستند تا برای حفظ آبروی اسلام و روحانیت وارد صحنه شده و با افرادی که در لباس روحانیت به‌صورت آشکار و بی‌پروا قصد خدشه‌دار نمودن چهره اسلام و روحانیت را دارند برخورد کنند.

در بخشی از این نامه که با هدف توضیح خواستن از آیت‌الله جنتی در خصوص اظهاراتش مبنی‌بر ارسال پول از سوی آمریکا و عربستان به افرادی در ایران برای منقرض کردن نظام، تنظیم گردیده، آمده است: سنت حسنه مردم این دیار بر آن بوده است که هرگاه عِرض، آبرو، ناموس، جان و مال خود را در خطر والیان جور پیشه و ستمگر می‌دیدند و از اعاظم و متولیان اصلی قدرت امید می‌بریدند به آستانه و درگاه مراجع تقلید و صاحبان دیانت و حکمت رو کرده و عرض تظلم و دادخواهی به پیشگاه آنها می‌بردند، چه نیکو سنتی و چه پر ثمر سیرتی بوده است. چه پاسخ‌‌های مناسب که شنیدند و چه دردهایی که به درمان رسیدند.
نیازی به ارائه مستند تاریخی نیست چه اینکه تاریخ ما، به‌خصوص در چند سده‌های اخیر با ظهور استعمار صنعتی، شاهد و ناظر بروز و ظهور عالمان روشن‌ضمیر در کنار مردم خوب و شریف بوده‌ایم که با قامت راست و استوار در برابر استعمار و استثمار با تحمل عذاب و شکنجه و تهمت و افترا، ایستادند و جان باختند و سر انداختند و شرف و حیثیت این ملت را مردانه پاس داشتند.

آیات عظام میرزای شیرازی در نهضت تنباکو، آخوند خراسانی و نائینی، مازندارنی، بهبهانی و طباطبائی در نهضت مشروطه، و مدرس و مبارز نستوه میرزای جنگلی در مبارزه با استبداد، کاشانی و نیروهای مذهبی و ملی در نهضت ملی شدن صنعت نفت و نهایتاً رهبری بی‌بدیل و تاریخی امام خمینی در انقلاب اسلامی همراه با سایر علما و اقشار مختلف ایران عزیز با گرایشات متفاوت.

اکنون با عملکرد ناشیانه ساده‌دلان به ظاهر با ایمان و احتمالاً هدایت شده توسط آگاهان بی‌ایمان، بیم آن می‌رود که این سابقه درخشان و امید آفرین، این ثروت عظیم معنوی ملت به محاق کشیده شود و چهره نورانی روحانیت در جامعه جهانی و در میان نسل جوان کنونی و آینده، کدر و ناخوشایند جلوه نماید.

همانطور که مسبوق هستید، ما به علت همراهی و هم‌نوائی با مردم ایران در نهایت آرامش و سازش پس از انتخابات ... ???? که در جستجوی رأی ... ، مورد چه هجمه‌ها، یورش‌ها، افتراها، تهمت‌ها و ناسزا‌ها که قرار نگرفتیم.
 
آنچه خواستند و توانستند از منابر تریبون های عمومی بدون امکان اجازه هرگونه دفاعی به ما نسبت دادند و همزمان بر مسند مدعی‌العموم، قاضی و مجری احکام نشستند ... .

از فجایع غم‌انگیز زندان کهریزک گرفته تا... تخریب دانشگاه‌ها و ضرب‌و شتم دانشجویان، حمله به بیوت مراجع و هتک حرمت به بیت امام، بستن روزنامه‌ها، ... منکوب کردن بهترین فرزندان ملت و انقلاب و مطرود و منزوی کردن لایق‌ترین مدیران ... .
در نتیجه به خطر انداختن انسجام ملی و تیز کردن دندان طمع خارجی ... و زیرپا گذاشتن قوانین مصوب مجلس.

بارزترین نمونه این اظهارات اخیر امام جمعه موقت تهران آیت‌الله جنتی در مسجد جمکران در مورد اخذ یک میلیارد دلار از منابع خارجی توسط ما معترضین است که ایشان مدعی شدند  ”من سندی را به‌دست آوردم که آمریکائی‌ها یک میلیارد دلار از طریق افراد سعودی که هم اکنون عامل آمریکا در کشورهای منطقه هستند به سران فتنه دادند و همین سعودی‌ها که به نمایندگی آمریکا صحبت می‌کردند، گفتند اگر توانستید نظام را منقرض کنید تا 50میلیارد دلار دیگر هم می‌دهیم، اما خداوند این فتنه را به دست بندگان صالحش خاموش کرد”. ...

چه بی‌رحمانه ...با آبروی بندگان خدا بازی، پناه بر خدا ... در مقابل؛ دست دادخواهی ما کوتاه است و خرمای عدالت.... لذا بر سبیل گذشتگان برای دفاع از حریم روحانیت و اسلام با شما سخن می‌گوییم.

آخر این چه ادعا است، کدام دلیل و سند، مستند این بیان است؟!...

ما را پروای آن نیست که چنین آماج ضربات ...بی‌امان قرار گیریم؛ تاریخ این دیار ستم‌کشیده مملو است از این... از قائم مقام تا امیرکبیر که طغیان‌گرشان گفتند! از سید جمال‌الدین اسدآبادی که وابسته‌اش خواندند تا ثقه‌الاسلام تبریزی که بر چوبه دار تزاری‌اش بوسه میزدند، مدرس و نیروهای مذهبی که انگلیسی‌اش دانستند و خمینی که ارتجاع سیاه قلمدادش کردند و صدها عزیزان دیگر از این نوع هجمه‌ها و افتراها در امان نبودند. آنان هدف و آماج خشم بیگانگان و دین‌ستیزان قرار می‌گرفتند، اما ما را عذاب و درد بیشتر از آن است که آماج  ...هستیم!

حکایت حلاج است در واقعه چوبه‌دار؛ که با اصابت هر سنگی بر بدنش تبسم‌کنان لاحول می‌گفت اما از پرتاب گِلی از جانب شیخ شبلی به آه و ناله درآمد؛ گفتند از آن همه سنگ نیازردی و از این کلوخ چنین غمگینی؟ گفت آنها نمی‌دانند و ...

علی‌ایحال ما از شما مراجع عالی‌قدر و علمای بزرگ و مدرسین گرانقدر حوزه‌های علمیه می‌خواهیم برای حفظ آبروی روحانیت و اسلام از ایشان بخواهید سند و مدرک خود را ارائه کند و یا منبعش را برملا نماید تا مردم این محرمان اصلی انقلاب و کشور در جریان واقعیت و یا افترا ...قرار گیرند.

و من الله التوفیق الامر الیکم و السلام علیکم و رحمة الله و برکاتة