سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، شخصِ آزرمگینِ بردبارِ عفیفِ خودْ نگهدار را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
مصوبات پاییز 88 ، مصوبات فصل بهار 88 ، اخبار ایران وجهان ، مصوبات زمستان 88 ، مصوبات تابستان 88 ، برنامه ریزی شهری ، حقوق شهروندی ، شهروندمداری ، امام(ره)وجماران ، مصوبات زمستان 88 ، ورزش ، مدیریت شهری ، شهر الکترونیک ، شهرسازی ، تاریخچه شهر نظرآباد ، اخبار شهرستان نظرآباد ، اخبار فرهنگی ، عکس ، هویت فرهنگی ، نوذرپور ، اخبار فرهنگی نظرآباد ، اخبار نظرآباد ، شوراها ، دغدغه ایثارگران ، انرژی پاک ، پیامها ونظرات شهروندان ، اخبار ورزش نظرآباد ، اخبار شورا ، اخبار شهرداری ، مطهری ، میرزا عبدالله مقدم ، ماه مبارک رمضان ، فرهنگی ، فرهنگی اجتمایی ، مشروطیت ، مشکلات شوراها ، مدیریت فرهنگی ، مراحل اخذ پروانه ساختمانی ، مصوبات پاییز88 ، قوه قضاییه ، کارخانه مقدم ، کروبی ، گردش کار ، مبلمان شهری ، مجلس ، علمی ، منشور اخلاقی کارکنان شهرداری نظرآباد ، موسوی ، نورپردازی ، هاشمی رفسنجانی ، مصوبات سال 89 ، مصوبات قصل بهار 88 ، اجتماعی وفرهنگی ، اخبار اجتماعی نظرآباد ، اخبار اجتمایی ، انجمن حجتیه ، امام (ره)وجماران ، امام خمینی ، امام مهربانی ، امام(ره) وجماران ، پیام شهروندان ، تاریخچه نظرآباد ، تپه ازبکی ، خاتمی ، رخسار قرآن ، صدور پروانه ، طالقان ، طرح جامع شهر نظرآباد ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :50
کل بازدید :226379
تعداد کل یاداشته ها : 386
103/2/29
9:31 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالرسول عباسی[0]

خبر مایه
از نظر نظارت بر آرمان ها امروز بدترین زمان را می گذرانیم. اینکه چون دولت اصولگراست نباید به آن انتقاد کرد، بدترین نوع وادادگی است. بعد از کاری که یک جریان سیاسی با خود کرد و حذف شد توپ رقابت میان طیف های اصولگرا افتاد.
نگذارید تسبیح دستتان بدهند تا چشمتان بر ابتذال اعتقادی بسته شود

"مسعود ده نمکی" در نشست تقدیر از فعالان عرصه عدالت که با عنوان «آرمان های فراموش شده» عصر دیروز در دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: عدالتخواهی در سال‌های پس از انقلاب فراز و نشیب های زیادی داشته است و اگر امروز نتوانیم بگوییم که کاملا به ثمر نشسته اما میوه های شیرین آن امروز چیده می شود.

به گزارش عدالتخانه به نقل از سایت عدالتخواهی، وی ادامه داد: البته باید توجه داشت که عدالت طلب باید تکلیف محور باشد نه نتیجه محور، و هرکس که با دیدی متفاوت وارد این عرصه شود پس از مدتی منزوی می شود چون به نتیجه دلخواهش نمی رسد. در هیچ جای دنیا برای عدالتخواهان فرش قرمز پهن نمی کنند و اگر امروز شما هم دراین برنامه می خواهید از عدالتخواهان تقدیر کنید به دلیل آن است که خودتان هم از همین جنس هستید و کسی هم شما را تحویل نمی گیرد. پس در واقع اینجا تقدیر خودتان از خودتان صورت می‌گیرد.

ده نمکی تصریح کرد: معمولا سیستم، افراد عدالت طلب را قبول نمی‌کند و پس می‎زند. زمانی بود که حرف از امر به معروف مسوولان میان بچه های مذهبی، حکم طرد و تکفیر را به دنبال داشت و اینکه رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند: «عدالتخواهی جهاد است اغراق نیست». امام(ره) می گویند: «جنگ ما جنگ فقر و غناست و تمام شدنی هم نیست»، البته این نافی مسوولیت حکومت درباره شما نیست. کما اینکه وقتی ابوذر را به دلیل عدالتخواهی اش تبعید کردند امام زمان او یعنی امیرالمومنین به بدرقه او رفت.

کارگردان مستند فقر و فحشا تاکید کرد: اگر سیستم بخواهد عدالتخواهان را از خود طرد کند به ضرر خودش تمام می شود چون عدالتخواهی جناحی نیست. عدالت فقط میان بسیجی ها طرفدار ندارد و اگر امروز در این مراسم بچه های دیگر نیستند نشانه ضعف شماست

باید توجه داشت که عدالت طلب باید تکلیف محور باشد نه نتیجه محور، و هرکس که با دیدی متفاوت وارد این عرصه شود پس از مدتی منزوی می شود چون به نتیجه دلخواهش نمی رسد. در هیچ جای دنیا برای عدالتخواهان فرش قرمز پهن نمی کنند.
که نتوانستید آن ها را همراه خود کنید.

وی با اشاره به رد دو فوریت طرح نظارت بر نمایندگان مجلس گفت: بعد از این اتفاق انتظار داشتم بالای سرتان پرچم «انا الله و انا الیه راجعون» بزنید. متاسفانه این طرح رد شد و صدایی هم بلند نشد. درحالی که اگر بر مهمترین قوه کشور نظارت نشود زمینه بزرگترین مفاسد فراهم می شود.

ده نمکی خطاب به دانشجویان گفت: از برگزاری تجمع ها و هزینه های آن نباید ترسید. همین الان هر هفته برای مسابقه های فوتبال، شیشه ??? اتوبوس را می شکنند و دولت هم هزینه می دهد. خب حالا برای تجمع شما هم درگیری رخ بدهد، مگر چه می شود.

این فعال جبهه فرهنگی انقلاب اضافه کرد: امروز بدترین دوره عدالتخواهی برای جنبش دانشجویی است. از نظر نظارت بر آرمان ها امروز بدترین زمان را می گذرانیم. اینکه چون دولت اصولگراست نباید به آن انتقاد کرد بدترین نوع وادادگی است. بعد از کاری که یک جریان سیاسی با خود کرد و حذف شد توپ رقابت میان طیف های اصولگرا افتاد و الان توپ مثل بازی آبی و قرمزها فقط می چرخد. الان بدترین شکل وادادگی میان اصولگراها رواج پیدا کرده است آن هم به بهانه جذب.

وی تاکید کرد: خدا چک سفید امضا به هیچ روحانی، دانشگاهی، نظامی یا … نداده است و اگر به آنچه وظیفه ما است عمل نکنیم با سر زمین می خوریم.

کارگردان سریال دارا و ندار گفت: عدالت مطالبه مشترک همه آدم هایی است که امروز در این مراسم نیستند. هروقت توانستید به شکلی با آن ها ارتباط برقرار کنید که آن ها هم همراه شما شوند، برنده هستید.

وی خطاب به دانشجویان گفت: نگذارید تسبیح دستتان دهند تا چشمتان از ابتذال اعتقادی که به اسم اصولگرایی رایج است، بسته شود.

ده نمکی یادآور شد: درست است که امروز برای مطالبه عدالت دیگر نیازی به کفن پوشیدن نیست، ولی قرار هم نیست که لال شویم. این ننگ کسانی است که شعار اصولگرایی می دهند و به این بهانه به دیگران اعتراض می کردند اما امروز طرح نظارت بر نمایندگان مجلس اصولگرا رای نمی آورد و از آن بدتر سکوت ما است. وادادگی جریان اصولگرایی به شدت خطرناک تر است. متاسفانه گاهی برای عدالتخواهی مجبور به اثبات دینداری مان می شویم. خیلی ها حاضرند روی مین بروند ولی آبرو نمی دهند ولی این عرصه احتیاج به آبرو دادن هم دارد. 

89/8/7::: 7:17 ع
نظر()