سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، جوان توبه کار را دوست دارد . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
مصوبات پاییز 88 ، مصوبات فصل بهار 88 ، اخبار ایران وجهان ، مصوبات زمستان 88 ، مصوبات تابستان 88 ، برنامه ریزی شهری ، حقوق شهروندی ، شهروندمداری ، امام(ره)وجماران ، مصوبات زمستان 88 ، ورزش ، مدیریت شهری ، شهر الکترونیک ، شهرسازی ، تاریخچه شهر نظرآباد ، اخبار شهرستان نظرآباد ، اخبار فرهنگی ، عکس ، هویت فرهنگی ، نوذرپور ، اخبار فرهنگی نظرآباد ، اخبار نظرآباد ، شوراها ، دغدغه ایثارگران ، انرژی پاک ، پیامها ونظرات شهروندان ، اخبار ورزش نظرآباد ، اخبار شورا ، اخبار شهرداری ، مطهری ، میرزا عبدالله مقدم ، ماه مبارک رمضان ، فرهنگی ، فرهنگی اجتمایی ، مشروطیت ، مشکلات شوراها ، مدیریت فرهنگی ، مراحل اخذ پروانه ساختمانی ، مصوبات پاییز88 ، قوه قضاییه ، کارخانه مقدم ، کروبی ، گردش کار ، مبلمان شهری ، مجلس ، علمی ، منشور اخلاقی کارکنان شهرداری نظرآباد ، موسوی ، نورپردازی ، هاشمی رفسنجانی ، مصوبات سال 89 ، مصوبات قصل بهار 88 ، اجتماعی وفرهنگی ، اخبار اجتماعی نظرآباد ، اخبار اجتمایی ، انجمن حجتیه ، امام (ره)وجماران ، امام خمینی ، امام مهربانی ، امام(ره) وجماران ، پیام شهروندان ، تاریخچه نظرآباد ، تپه ازبکی ، خاتمی ، رخسار قرآن ، صدور پروانه ، طالقان ، طرح جامع شهر نظرآباد ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :54
کل بازدید :226499
تعداد کل یاداشته ها : 386
103/2/31
11:45 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالرسول عباسی[0]

خبر مایه

1- لایحه شماره 1657/21مورخ 25/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً در نظر است نسبت به تعمیر اساسی یکدستگاه کامیون ولو متعلق به ستاد حوادث غیر مترقبه استان که در اختیار این شهرداری می باشد با برآوردی  درحدود 000/000/40ریال اقدام گردد. خواهشمند است مراتب را بررسی و در صورت موافقت مجوز قانونی لازم را صادر فرمائید . موضوع در جلسه رسمی مورخ 26/1/88 مطرح پس از بحث وبررسی و تبادل نظر با هفت رأی به تصویب رسید تا برابر مقررات مالی شهرداریها اقدامات لازم بعمل آید.

 

2- لایحه شماره 1603/21مورخ 24/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً به پیوست تصویر درخواست رانندگان خط نظرآباد هشتگرد از جاده خلیج فارس در خصوص تجدید نظر در مورد نرخ کرایه مصوب حضورتان ارسال می گردد. خواهشمند است، مراتب را بررسی و در صورت امکان، تجدید نظر فرمائید.  موضوع در جلسه رسمی مورخ 26/1/88 مطرح و پس از بحث وبررسی و تبادل نظر با در نظر گرفتن مشکلات خطوط مقرّر گردید بررسی های لازم بعمل آید و در جلسات آتی تصمیم گیری شود

 3-لایحه شماره 33925/21مورخ22/2/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً به پیوست یک جلد تعرفه درآمدهای پیشنهادی سازمان اتوبوسرانی شهرداری (شامل عوارضات ماهیانه خطوط اتوبوس و مینی بوس هزینه خدمات، هزینه نقل و انتقال هزینه کرایه اتوبوس های دربستی و غیره) ایفاد می گردد. خواهشمند است، مراتب بررسی و حسب اختیارات آن شورای محترم نسبت به تصویب و ابلاغ آن جهت پیگیری به این شهرداری اقدام لازم را مبذول فرمائید. مدارک ارسالی در شش برگ در 97 بند پیشنهادی موضوع در جلسه رسمی مورخ 26/1/88 مطرح پس از بحث وبررسی و تبادل نظر با هفت رأی، در شش برگ به تصویب رسید تا برابر مصوبات شورای اسلامی شهر و پس از تأیید فرمانداری محترم شهرستان نظرآباد قابل اجراء می باشد. ضمناً برگ پیشنهادی 54بندی در سال 1388 طبق روال گذشته انجام بگیرد و از افزایش در بندهای فوق خودداری شود.

 

4- لایحه شماره 1329/21مورخ 22/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً همانطوریکه مستحضرید پرداخت هرگونه وجهی از محل اعتبارات ماده 16و17 و از اختیارات آن شورای محترم می باشد. لذا به جهت کاهش هرگونه مکاتبه اداری و به منظور تسریع در انجام امورات در مواقع نیاز بدینوسیله پیشنهاد می گردد پرداخت هرگونه وجهی از محل اعتبارات ماده (17) تا سقف پانصد هزار ریال و پرداخت از محل اعتبارات ماده 16 تا سقف یک میلیون ریال با نظر شهرداربه شخص شهردار تعویض گردد. خواهشمند است، مراتب بررسی در صورت موافقت نسبت به صدور مجوز قانونی اقدام لازم مبذول و نتیجه را به این شهرداری اعلام فرمائید.موضوع در جلسه رسمی مورخ 26/1/88 مطرح و پس از بحث وبررسی و تبادل نظر با هفت رأی به تصویب رسید تا از ماده 17 تا سقف مبلغ پانصد هزار ریال و از ماده 16 تا سقف مبلغ یک میلیون ریال توسط شخص آقای شهردار هزینه شود.

 

5- لایحه شماره 453/21مورخ 17/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً به پیوست تصویر نامه شماره 1/131/66971مورخ 24/12/87 مدیر کل محترم دفتر آموزش و مطالعات کاربردی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در خصوص لزوم بازدید شهرداران از روند توسعه شهری از شهرهای مختلف کشورهای پیشرفته در حل توسعه و همچنین شرکت در نمایشگاهها و کارگاههای آموزش مربوطه ارسال می گردد. خواهشمند است، مراتب بررسی و با عنایت به تأمین بخشی از هزینه توسط سازمان محترم شهرداریها و دهیاریهای کشور در صورت موافقت با اعزام شهردار مجوز قانونی صادر و نتیجه را به این شهرداری اعلام فرمائید. موضوع در جلسه رسمی مورخ 26/1/88 مطرح پس از بحث وبررسی و تبادل نظر با هفت رأی به تصویب رسید عزیمت شخص آقای شهردار بلامانع می باشدربوطه

ه

 

   6- لایحه شماره 1843/21مورخ 26/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً عطف به مجوز شماره 13375/ش مورخ 21/9/87در خصوص فروش تعداد هشت قطعه از قطعات مسکونی سهم شهرداری از اراضی بیست هکتاری جنوب اتوبان حد فاصل جاده هیو و خروجی پل اتوبان مجموعاً به مساحت 9970 مترمربع به استحضار می رساند، با عنایت به چند نوبت مزایده برگزار شده در سال گذشته برای فروش قطعات به جهت رکود بازار ملک اسقبالی در مزایده بعمل نیامده و قیمت های پیشنهادی پایین تر از قیمت کارشناسی ارائه گردیده است در ضمن با توجه به ردیف 0700201بودجه مصوب سال 1388 در نظر می باشد ضمن ارزیابی و کارشناسی مجدد قطعات از طریق مزایده عمومی نسبت به فروش آن اقدام گردد. خواهشمند است، مراتب بررسی و نسبت به صدور مجوز قانونی اقدام و نتیجه را به این شهرداری ابلاغ فرمائید. موضوع در جلسه رسمی مورخ 26/1/88 مطرح و پس از بحث وبررسی و تبادل نظر با هفت رأی به تصویب رسید با ارزیابی و کارشناسی مجدد از طریق مزایده عمومی اقدامات لازم بعمل آید.

 

7- لایحه شماره 1841/21مورخ 26/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً عطف به مجوز شماره 12832/ش مورخ 30/8/87در خصوص فروش تعداد هشت قطعه از قطعات تجاری سهم شهرداری از اراضی بیست هکتاری جنوب اتوبان حد فاصل جاده هیو و خروجی پل اتوبان مجموعاً به مساحت 7454 مترمربع به استحضار می رساند با عنایت به چند نوبت مزایده برگزار شده در سال گذشته برای فروش قطعات به جهت رکود بازار ملک اسقبالی در مزایده بعمل نیامده و قیمت های پیشنهادی پایین تر از قیمت کارشناسی ارائه گردیده است. در ضمن با توجه به ردیف 0702001بودجه مصوب سال 1388 در نظر می باشد ضمن ارزیابی و کارشناسی مجدد قطعات از طریق مزایده عمومی نسبت به فروش آن اقدام گردد. خواهشمند است، مراتب بررسی و نسبت به صدور مجوز قانونی اقدام و نتیجه را به این شهرداری ابلاغ فرمائید. موضوع در جلسه رسمی مورخ 26/1/88 مطرح و پس از بحث وبررسی و تبادل نظر با هفت رأی به تصویب رسید با ارزیابی و کارشناسی مجدد از طریق مزایده عمومی اقدامات لازم بعمل آید.

 

8- درخواست آقای ذوالفقار محمدی یکی از شهروندان شهر نظرآباد، ساکن محله رسالت،بهارستان11(غربی اول)،پلاک2 به علت ناراحتی از ناحیه قلب و ریه و پایین بودن پلاکت خون فرزندش جهت عمل جراحی نیاز به مبالغ کلان را دارد. شورای اسلامی شهر نظرآباد پس از تحقیقات موضوع در جلسه رسمی مورخ 26/1/88 مطرح پس از بحث و بررسی و تبادل نظر و با در نظر گرفتن بضاعت مالی این خانواده و نجات طفل معصوم از این بیماری با هفت رأی به تصویب رسید تا از ماده 17مبلغ پنج میلیون ریال جهت کمک به هزینه درمان وی پرداخت شود.