سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به مردى که در ستودن او افراط کرد ، و آنچه در دل داشت به زبان نیاورد فرمود : ] من کمتر از آنم که بر زبان آرى و برتر از آنم که در دل دارى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

دسته بندی موضوعی یادداشتها
 
مصوبات پاییز 88 ، مصوبات فصل بهار 88 ، اخبار ایران وجهان ، مصوبات زمستان 88 ، مصوبات تابستان 88 ، برنامه ریزی شهری ، حقوق شهروندی ، شهروندمداری ، امام(ره)وجماران ، مصوبات زمستان 88 ، ورزش ، مدیریت شهری ، شهر الکترونیک ، شهرسازی ، تاریخچه شهر نظرآباد ، اخبار شهرستان نظرآباد ، اخبار فرهنگی ، عکس ، هویت فرهنگی ، نوذرپور ، اخبار فرهنگی نظرآباد ، اخبار نظرآباد ، شوراها ، دغدغه ایثارگران ، انرژی پاک ، پیامها ونظرات شهروندان ، اخبار ورزش نظرآباد ، اخبار شورا ، اخبار شهرداری ، مطهری ، میرزا عبدالله مقدم ، ماه مبارک رمضان ، فرهنگی ، فرهنگی اجتمایی ، مشروطیت ، مشکلات شوراها ، مدیریت فرهنگی ، مراحل اخذ پروانه ساختمانی ، مصوبات پاییز88 ، قوه قضاییه ، کارخانه مقدم ، کروبی ، گردش کار ، مبلمان شهری ، مجلس ، علمی ، منشور اخلاقی کارکنان شهرداری نظرآباد ، موسوی ، نورپردازی ، هاشمی رفسنجانی ، مصوبات سال 89 ، مصوبات قصل بهار 88 ، اجتماعی وفرهنگی ، اخبار اجتماعی نظرآباد ، اخبار اجتمایی ، انجمن حجتیه ، امام (ره)وجماران ، امام خمینی ، امام مهربانی ، امام(ره) وجماران ، پیام شهروندان ، تاریخچه نظرآباد ، تپه ازبکی ، خاتمی ، رخسار قرآن ، صدور پروانه ، طالقان ، طرح جامع شهر نظرآباد ،

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :37
بازدید دیروز :54
کل بازدید :226509
تعداد کل یاداشته ها : 386
103/2/31
3:47 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
عبدالرسول عباسی[0]

خبر مایه

1- لایحه شماره 2081/21مورخ 30/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً به پیوست تصویر نامه شماره 321/1/27/890مورخ 26/1/88 رئیس محترم اداره بهزیستی شهرستان در خصوص درخواست و تحویل زمین به میزان 2500مترمربع برای ساخت مجتمع توان بخشی ارسال می گردد خواهشمند است، با توجه به نیاز شهرستان و با عنایت به سرانه های موجود در اراضی فرهنگیان با واگذاری مقدار 14/1653مترمربع زمین با کاربری بهداشتی به اداره محترم بهزیستی با استناد به بند 6 ماده 55 قانون شهرداریها به صورت رایگان با حفظ مالکیت برای شهرداری مجوز قانونی صادر و نتیجه را جهت پیگیری به این شهرداری ابلاغ فرمائید. لازم به توضیح می باشد، با توجه به ضرورت اصلاح معبر جهت فضاهای پیش بینی شده در طرح از جمله تأسیسات شهری و مدارس و ادارات و غیره و واگذاری زمین اداری جهت شبکه بهداشت که شمالاً تعریف به معبر 20متری گردیده مساحت باقی مانده با کاربری درمانی 14/1653مترمربع می باشد  . موضوع در جلسه رسمی مورخ 26/1/88 مطرح پس از بحث وبررسی و تبادل نظر و با در نظرگرفتن ساخت مجتمع توانبخشی با هفت رأی به تصویب رسید تا میزان 14/1653مترمربع از اراضی فرهنگیان با حفظ مالکیت به طور رایگان به اداره بهزیستی واگذار شود.

 

 

 

 

 

 

2- لایحه شماره 1969/21مورخ 29/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید: احتراماً دو نسخه نرخ خدمات و نقل و انتقال خطوط تاکسی جهت استحضار حضورتان ارسال می گردد خواهشمند است،مراتب بررسی و مجوز مربوطه را صادر فرمائید. موضوع در دو صفحه و 35 بند نرخ خدماتی- امتیاز خط- انتقال خط- عوارض در جلسه رسمی مورخ 31/1/88 مطرح و پس از بحث وبررسی و تبادل نظر مقرر گردید پیشنهاد و مصوبات سال 1387 جهت روشن شدن موضوع برای اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد اخذ شود تا در جلسات آتی تصمیم گیری و به شهرداری اعلام شود.

 

 

 

 

 

 

2- لایحه شماره 29112/21مورخ 20/12/87 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً عطف به نامه شماره 14092/ش مورخ 21/10/87 تصویر درخواست هیئت حضرت ابوالفضل «ع» محله علی آباد جهت استحضار ارسال می گردد. خواهشمند است، مراتب بررسی و به هر مبلغی که صلاح می دانید نتیجه را به این شهرداری اعلام فرمائید. موضوع در جلسه رسمی مورخ 31/1/88 مطرح و پس از بحث وبررسی و تبادل نظر و با در نظر گرفتن خسارات وارده به حسینیه هیئت ابوالفضل «ع» محله علی آباد با هفت رأی به تصویب رسید تا مبلغ سی میلیون ریال از ماده 16 جهت تأمین بخشی از خسارت وارده به هیئت حضرت ابوالفضل «ع» پرداخت شود.

 

 

 

 

 

 

4- لایحه شماره 1179/21مورخ 20/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً نظر به اینکه تعدای از پرسنل شهرداری به عنوان کارگر قرارداد موقت معین در واحدهای مختلف از جمله خدمات شهری،فضای سبز و عمران مشغول بکار می باشند که در حال حاضر قرارداد آنان به اتمام رسیده که مسئولین مربوطه تقاضای تمدید قرارداد آنان را دارند . همچنین

تعدادی از این نیروها بطور مأمور در ارگانها ومأموریت در محل مربوطه دا                                                                                                                                                                                                         

نهادهای شهرستان نظرآباد و استانداری محترم فعالیت دارند تقاضای تمدید و ادامه مأموریت در محل مربوطه دارند که اسامی آنها به تفکیک به شرح ذیل جهت استحضار ایفاد می گردد. خواهشمند است، پس از تصمیمات اتخاذ شده از نتیجه آن این شهرداری را مطلع فرمائید.

1-استانداری تهران (3نفر) 2-فرمانداری شهرستان نظرآباد(4نفر) 3- صندوق مهر امام رضا «ع» (1نفر) 4-دفتر نماینده محترم مجلس شورای اسلامی شهرستان (1نفر)5- دفتر امام جمعه محترم شهرستان (1نفر)6-دادگستری شهرستان نظرآباد(16نفر) اتوبوسرانی شهرستان نظرآباد (11نفر) 8-سازمان تبلیغات اسلامی (1نفر) سازمان فضای سبز و کشاورزی شهرداری (1نفر)

موضوع در جلسه رسمی مورخ 31/1/88 مطرح و پس از بحث وبررسی و تبادل نظر در چندین جلسه رسمی متعدد با هفت رأی به تصویب رسید تا تمدید قرارداد نیروهای مأمور در ارگانهای شهرستان نظرآباد و استانداری محترم تهران بمدت شش ماه اول سال 1388 اقدام و به ارگانهای شهرستان و استانداری محترم تهران اعلام شود.

 

 

 

 

 

 

5- نامه شماره 431/1-2935مورخ 19/1/88 معاون محترم سیاسی و انتظامی فرمانداری شهرستان نظرآباد در خصوص بندها 1و2و3و4و5 صورتجلسه یکصدو هستادو چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر نظرآباد در تاریخ 10/12/87 موضوع مجدداً در جلسه رسمی مورخ 31/1/88 مطرح پس از بحث وبررسی و تبادل نظر و اطلاعات اعلام شده از شهرداری نظرآباد با هفت رأی به تصویب رسید تا جواب بندهای فوق به فرمانداری محترم شهرستان نظرآباد اعلام شود.

جواب بند 16و17 نظر به اینکه بخش نظرآباد در سنوات گذشته به شهرستان ارتقاء یافته و متعاقب آن استقرار اداره ی مورد نیاز در شهرستان از جمله نیروی انتظامی هزینه های سنگین را بابت اجاره ساختمانی و تأمین زمین مورد نیاز جهت احداث ساختمان ادارات به شهرداری متحمل می نماید و این هزینه ها از اعتبارات ماده 16 قابل پرداخت می باشد امکان تأمین این هزینه ها با سقف تعیین  شده دستورالعمل بودجه میسّر نمی باشد.                                                                                                                                                                                                                               جواب بند 2: با توجه به کپی نامه شماره 16462/1-2935مورخ 28/12/87معاون محترم سایسی انتظامی فرمانداری محترم شهرستان نظرآباد که جمعیت شهرستان نظرآباد حدود 000/300/1نفر و در صد رشد جمعیت در مناطق روستایی 8% در مناطق شهری 2/1% می باشد با در نظر گرفتن موارد فوق و وظیفه خدمت اداری شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است.

جواب بند 3: طبق دستورالعمل شماره 116467-62مورخ 29/1/85 مدیر کل محترم دفتر امور شهری و روستایی در راستای اجرای تبصره یک ماده 5 قانون تجمیع عوارض کلیه عوارضات وصولی شهرداری طبق مصوبه شورا و در نهایت وزارت کشور بوده لذا در این مصوبات خودیاری و کمک های مردمی لحاظ و مصوب نگردیده و وصول آن غیر قانونی بوده و بعد از صدور این دستورالعمل تحت عنوان در آمدی وصول نگردید.

جواب بند4: نظر به اینکه شهرداری براساس مقررات، مجاز به صدور مجوز ساخت برای املاک خارج از حوزه خدماتی نمی باشد. لذ ا پیش بینی درآمد در حوزه استحفاظی میسّر نبوده و در صورتی که مورد خاصی از وصول درآمد از حوزه استحفاظی تحقق گردد در ردیف مربوطه ثبت و برابر مقررات در آن حوزه هزینه و به آن فرمانداری محترم گزارش خواهد شد.

جواب بند5: اعتبارات درآمدی موضوع دستورالعمل قانونی مالیات افزوده (عوارض مخابرات و برق وآب) در صفحه یک درآمدها و منابع تأمین اعتبار پیش بینی گردید.

 

 

 

 

 

 

6- لایحه شماره 2233/21مورخ 31/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً عطف به نامه شماره 581/ش مورخ 27/1/88 درخصوص مساعدت مالی جهت اجرای برنامه صمد و ممد به استحضار می رساند در نظر است مبلغ 000/000/20ریال از اعتبارات ماده 17 به آقای مهران محمدی پرداخت گردد. خواهشمند است، مراتب بررسی و صورت موافقت مجوز قانونی لازم را صادر فرمائید. موضوع در جلسه رسمی مورخ 31/1/88 مطرح و پس از بحث وبررسی و تبادل نظر با هفت رأی به تصویب رسید تا مبلغ بیست میلیون ریال از ماده 17 به آقای مهران محمدی جهت اجرای برنامه صمد و ممد در شهر نظرآباد پرداخت شود.                                                                                                                                                                                                                  7- لایحه شماره 2324/21مورخ 31/1/88 شهرداری نظرآباد که متن لایحه بشرح زیر قرائت گردید:

احتراماً با عنایت به اینکه آقای سعید خضری عزیزی فر درخواست تأسیس مرکز معاینه فنی در شهر نظرآباد را نموده اند. لذا خواهشمند است، مراتب بررسی و نسبت به صدور مجوز اقدام فرمائید . موضوع در جلسه رسمی مورخ 31/1/88 مطرح و پس از بحث وبررسی و تبادل نظر با هفت رأی با کلیات موضوع موافقت شد و مقررشد برابرنظریه کمیته فنی آن اقدام شود و نسبت به عقد  و ارسال قرارداد به شورای اسلامی شهر اقدامات لازم بعمل آید.